27 November 2010

.walaupun sedih kita tetap kena senyum.

salam,

orang selalu bercakap kalau sedih jangan tunjuk sgt. jangan bagi orang lain tahu yang kita sedang bersedih. so memang segala perasaan yang sedang saya alami memang hanya blog ini yang tahu. blog ini seperti tempat meluahkan perasaan yang kedua sebelum pertama.

saya tengah sedih sekarang. sedih bila teringatkan 1 Disember nanti. baru merancang sesuatu dan telah batal sekarang. kenapa semua tu mesti berlaku pada aku! kenapa! aku nak jadi seperti remaja lain. sambut hari jadi  dengan kawan-kawan. tapi hanya sebab itu. aku tak dapat lakukan semua itu.

terimalah semuanya seadanya..terima..terima semuanya. sila jangan berangan dengan kehidupan kamu. terimalah kehidupan kamu seadanya wahai NUR HIDAYAH..apa yang kamu perlu lakukan sekarang ialah redha.

tak sabar menanti umur saya meningkat 21 tahun. saya dah semakin dewasa! yayyy!!



 

5 comments:

  1. thut nnti lupe,
    HAPPY BIRTHDAY..!!
    hehehhe... ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  2. snang ja yaya nk hlangkn sdey tu..
    wak2 bzday yaya ni smbut ja kt rumh dgn kluarga..
    lpas tu mlm tu wt solt sunat tnda ksyukuran kpdNYA sbb pjgkn umo yaya.. <33

    **ea yaya..., kita smbut ber2 laa... hehee kn kita kmbar... ;)) <33
    syg yaya! mmuuaahh! ((^__^)) <33

    ReplyDelete
  3. ayu : thanks!

    mknace : =)

    CCf: thanks ct..kte sambut berdua yek

    ordinary: =)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^