20 November 2010

.ustazah kecik berleter.WAJIB TENGOK.

salam

selalu kita tengok yang beri ceramah mesti pak cik2..mak cik2..atuk2..nenek..tapi kalini ceramah a.k.a berleter disampaikan oleh budak yang masih kecil. walaupun kedengaran seperti berleter tetapi isinya ada betulnya jugak. apa ayat saya ni. isinya betulnya..hahaha.dah lama tak sekolah mcm ni lah. ayat tunggang langgang..

video

selamat menonton!!



 

4 comments:

  1. mmg suke ahh ngepek nie...
    slalu degar lam tpn..
    hahaha..mmg best..

    ReplyDelete
  2. bukan main dia berleter ya... nasib baik ada sari kata...

    tergamak kau…?

    ReplyDelete
  3. smart giler! bile besar leh jd pendakwah!!

    ReplyDelete
  4. hari hari saya dengar asyik betul. saya bulih faham kerana berkawan ngan mek siam tukang masak d kedai2 makan seluruh negara malaysia.
    nyang saya pun berasal dari pattani. ibu dia dan bapa dia orang yeman. belayar buat haji d masa zaman kapal layar dan berolih syahid mati d mekah. mekah masa itu belum d perintah raja saud lagi.

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^