05 November 2010

.tips eyeshadow nampak cantik.

google kredit kad!
salam.

rasanya mulai harini setiap minggu saya nak buat satu segmen la. saya nak buat segmen make up terpilih. hahaha kau ingat kau femes ke? sapa ntah nak baca blog kau. tak jadilah nak buat. huhuhu. berangan je sudah.

nampak tak eyeshadow menyerlah semacam. hehe (kredit google)

tapi saya nak kongsi gak satu barang make up yang best. yang boleh buat eye shadow korang nampak lagi naik or orang cakap lebih menyerlah. selalu pakai eyeshadow yang agak2 tak berapa mahal mesti nampak kusam je warna kan. nampak tak up la. tapi kalau korang pakai satu produk ni. memang for sure la mata akan nampak cantik. eh bukan mata eye shadow yang korang pakai kat mata yang nampak chantek. hehehe

benda itu ialah..jeng..jen..jeng....MARY KAY EYE PRIMER. besh woo pakai benda ni. tapi agak lah nak belinya sedikit mahal la. nak dibandingkan dengan tubuhnya yang kecil itu. harga dalam RM50 ye puan-puan. fungsinya sama gak la dengan ELF eye primer. dan urban decay primer potion. yang ni lagilah mahal rasanya. kualiti lagi bagus kot. saya tak leh nak cakap sbb saya tak guna yang ni. hanya guna mary kay. itu pun sebab dapat hadiah haritu contest mata tak menawan..hahaha

so kumpul2 la duit kalau nak mata santek. hehehe nanti kalau yaya lapang lagi yaya kongsi barang make up yang murah tapi besh pakai. tungggguuu~

p/s : pada pendapat saya membeli barang make up itu satu kepuasan terhadap diri saya. walaupun murah!



 

1 comment:

komen anda begitu berharga~ ^__^