07 November 2010

."suara people.com sangat gempak".

 salam.

“Kontest Tulis & Menang adalah Sponsor By SuaraPeople[Dot]Com &Gempak[Dot]Org

(amaran : tolong baca entry dibawah dengan mood yang serius sebab nak masuk contest neh!)

saya join contest ni sebab abang suara people ni tiap2 hari duk berzikir kat telinga saya ni 'masuklah cik yaya..joinlah cik yaya..anda tulis anda menang. tiap-tiap hari beb. mana tak geram. so disebabkan atas-atas nilai kemanusiaan saya pun mencemar duli join contest ni. hahaha bangga gila ayat kan. (sila baca dalam nada serius!)

ok straight foward je lah. jangan buang masa. banyak benda saya nak bebel pasal suara people ni. kata nak menang kan..kenalah berusaha skit. setelah dikaji-kaji..buat eksperimen..buat analisis semua. blog suara people ni mmg banyak suara orang sebabnya!!!


cuba tgok gambar kat atas ni. ada love story la, orang kecil la. suara tutorial la. hhuuih banyak betol. jeles tau.  saya ada berapa? satu pun tarak! huhu

jom kita terjah satu2 dulu. kita pergi SUARA TUTORIAL dulu



apa yang saya nak cakap. abang suara people(sukahati saya je panggil abg suara people ntah2 pempuan.ntah2 adik. hahah) ni mmg la rajin. ade masa gak dia nak update tutorial-tutorial. contohnya tutorial disable right klik, naikkan taffik nuffnang. huh kalo saya sangat lah malas.(sebenarnya tak pakar) haha

terjah yang kedua pulak ORANG KECIL


blog orang kecil ni ade kemusykilan pulak. sebab blog perempuan..jeng..jeng..jeng..siapakah beliau? saya tak tahu. hehe tapi yang saya tahu saya ianya personal blog

terjahan yang ketiga ialah LOVE STORY


mak aih. jiwangnyeeeee..abang suara people..ahaks! hehe dalam blog ni mmg jiwang habis la. bukti abang suara people ni jiwang ialah bila saya terbaca kat side bar blog dia dia tulis i wanna be your sweetheart 4 eva, ur h*b*y,4 ever teman dan guardian. peergh mmg terharu la laki tulis cmni. selalu perempuan jek. sah dah mmg abang suara people..bukan akak suara people. hahha

ini mmg edisi terjah dah ni. cik yaya mmg busy body kan. cuba tengok gambar kat bawah ni. saya amik kat blog orang kecil dan love stor




tahun kat daisypath ni sama..dia tulis we have been couple 1 year 8 months..hehe yg lagi satu pun sama! so mereka adalah couple!! terbukti..terbukti!!! sukaaaa

ENTRY

okeh cukup pasal edisi terjahan artis pofular nieh. heheh sekarang saya nak cakap yang saya bengang sangat dengan entri-entri suara people! sebab ape. blog dia mmg penuh dengan INFO.KETAWA.GOSIP.SUKA-SUKA memang sesuai lah dengan trademark suara people. memang gempak lah. sebab blog saya hanya pasal diri saya hidup saya tak besh kan. kalau baca suara people boleh gak tahu pasal isu semasa.

JACKPOT


tengok yang ni..mata saya dah naik bintang-bintang bila RM 10 topup =6666. maksudnya follower yang ke 6666 leh dpt topap RM10 laa? hamboiii pandai betul abang suara people pancing orang. so mulai hari ni..saat ni saya akan bukak blog dia hingga 6666..hahaha tungguu

so apa lagi. kalau rasa tak percaya apa saya cakap di lah tengok sendiri  klik sini http://www.suarapeople.com/ dan sini http://www.gempak.org/

oops lupa nak gitau yang contest ni tamat 12/12/10..

ok sekian terima kasih ! sebelum tuh saya nak tunjuk muka comel dan kesian kat abang suara people.dialognya bunyi cmni " saya nak menang jugak! tak kira sebab saya tulis saya patut menang.hahahaha"



 

7 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^