25 November 2010

.SAYA SUKA BLOG AWAK LA !


seperti biasa ben ashaari sentiasa mencari idea untuk mengeratkan hubungan blogger-blogger ni. kali ni segmen 'SAYA SUKA BLOG AWAK LA' .so sekarang saya kena senaraikan 5 blog yang saya suka iaitu. jeng..jeng..jeng..

1-Ailyl Rozana - saya suka blog dia ni sebab blog dia banyak tutorial ttg blog. ttg adobe dan yang penting sekali ttg mekap lah. blog dia ni sangat comel smpai saya terikut 2 nak jadi pink

2-Belog Cap Ayam - saya suka blog cap ayam ni sebab byk tutorial yang sangat comel2 macam tuanya jugak.

3-Liyana Lunia -saya suka blog liyana ni sebab tutorial jugak.segalanya ttg tutorial. i love tutorial. blog saya jadi pink sbb pengaruh si liyana ni jugak

4-Ayeem Ayam -pasal blog si ayeem ni saya suka sebab blog dia sangat comel dengan gambar ayam tu.pastu ade tutorial ttg adobe flash which is i likeeee..

5-My Sweet Sour Love Life - kali ni lain skit. saya suka blog kak yat ni sebab dia suka bercerita ttg kehidupanya..anaknya yang comel si ninina tu. dan bagaimana dia handle anak bila suaminya bekerja di tengah lautan. (sebenarnya nak amik pengalaman utk masa yang akan datang.hahahhah tak fhm sudah!)

tapi kalau nak tahu sebenarnya saya jarang komen kat blog mereka ni semua. just be a silent reader. segan nak komen sebab diorang pun tade masa nak terjah blog comot saya ni. huhu.so kadang-kadang be a silent reader is good kot. haha..

saya tahu segmen SAYA SUKA BLOG AWAK LA ni dari facebook ben ashaari. hehehe sebab dia baru add saya sebagai friend. tekejut mak!!







 

14 comments:

  1. thanks! hahaha, semua sebab tutorial. ;D

    ReplyDelete
  2. yaya,

    auwwwwwwwww terharunya kak yat, kamu suke belog akak ni :D

    dahla calonkan kat belog ben yang pemes amos tuu.

    jgn cakap camtu, belog akak pon baiasa je.jgn sesegan eh.btw bf pon org kapal eh?

    ReplyDelete
  3. ayeem : a'ah semuanye sbb tuturial bkn sbb ayam..haha

    kak yat : hehe, gitu la gamaknya kak yat. bf yaya org kapal gak.hehe

    ReplyDelete
  4. salam kenal...tambah kenalan yok!!

    ReplyDelete
  5. hoho welkam to the club!

    kak yat link kamu kat seafarers luv eh.

    ReplyDelete
  6. huhuu thanks kak yat. yaya sgt hargai..hehe mcm mimpi pulak.

    ReplyDelete
  7. thank you so much dear.. happy blogging to all blogger! XOXO

    ReplyDelete
  8. ailyl : wahhh ailyl coment blog gue. hehe..thanks !

    liyanaa: welcome dearie!!

    ReplyDelete
  9. terima kasih daun keladiiii..:D
    Happy blogging cikyaya!

    ReplyDelete
  10. Saya suka blog awak la

    http://finance-kewangan.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

    ReplyDelete
  11. salam...jalan2 singgah d cni dari blog En Ben..slm perkenalan..selamt berblogging dn maju jaya..huda 4low blog neyh jgk ^^,
    ader mase terluang, snggah la cni ^^,

    http://hudahazwani.blogspot.com/

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^