12 November 2010

.saya dah berpindah.

 salam

harini rasa betul-betul macam superwoman. saya bukan nak pindah mana-mana cuma berpindah ke blok baru je. setelah 3 tahun setengah menetap di bilik yang macam muzium .eyh mmg muzium. tahun 1956 kot bangunan ni. tapi bangunan ni la paling strategik sebab kalau kuliah habis boleh curi-curi masuk. kalau blok lain berpagar. haha jaat kan. kalau nak di cerita pasal kejahatan saya masa duduk kat blog ni tak payah ceritalah sebab saya jenis tak amik tahu hal orang. jangan sibuk hal saya.

mula-mula saya duduk dgn senior. agak sedih la sebab tak kenal lansung but dah lame2 ngam la. tapi sekarang saya yang senior. ntah pape jek

mls nak cerita banyak nak buat checklist barang-barang yang saya angkat mcm nak  mati td
1-beg baju
2-beg tudung
3-kotak buku
4-kotak mekap
5-kotak printer
6-kotak buku
7-plastik baju
8-plastik meja
9-plastik pinggan mangkuk
10-plastik file
11-plastik file
12-beg teddy baer
13-beg kasut
14-beg 
15-beg cadar

memang dasyat la barang2 lepas duk 3 tahun. kalau duduk 5 tahun tatau la cmane. huhu.
nak tengok tak bilik baru saya?

meja study yg mmg gila luas

siap ade whiteboard beb.suh ingtkan assignment selalu lah tuh. huh

owh da katil nampak selesa.

almari yg xberapa nak minat

apa-apapun saya bersyukur sebab setelah 3 tahun menunggu dapat gak merasa duduk bangunan asrama baru. hehehe.



 

8 comments:

  1. yaya! ni ke asrama baru korang??giler besar ahhh!! jeles..hehehe

    ReplyDelete
  2. salam yaya~

    hehhee.. cntik asrama korg... :)

    ReplyDelete
  3. woah!
    amat selesa untuk study :)
    bilik ini macam citarasa Nana...hehe

    ReplyDelete
  4. saja bagi meja study besau... supaya usaha studynyer pon besau gak! hahaha...

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^