28 November 2010

.resepi roti aiskrim eh aiskrim roti.

Salam
wahh pagi-pagi cik yaya dah buat resepi. mesti menjilat kaki kan. hahha.. resepi konon. tak pe2 kita tengok resepi apakah itu. resepi roti aiskrim eh ais krim roti. mmg tajuk dia mcm ni ye puan-puan sebab aku tak tahu nak dahulukan mana satu roti ke aiskrim? confius2.. resepi dia memanglah terpaling senang dan terpaling pantas di dunia. budak tadika pun boleh buat. jangan risau-risau..jangan gusar-gusar 

Resepi Roti Aiskrim eh Aiskrim Roti
  • 1 keping roti
  • ais krim secukup rasa


kan aku dah kata SENANG JE..sebenarnya bukan resepi pun. saja je nak kongsi dengan korang yang tak pernah rasa satu nikmat di dunia ni. sebenarnya banyak nikmat lain. tapi aku kongsi satu-satu dulu la eh.  tak semua pernah makan aiskrim dengan roti. jarang la. antaranya aku lah. jarang buat mcam ni . tapi sekali dah buat dua tiga kali aku makan. mana tak slim river oopss debab. haha jom layan gambar-gambar ni

kalau nak sedap makan roti aiskrim ni makan lah dengan aiskrim perisa keladi. jagung ke. yang ala-ala kampung sikit. kalau kiwi and stoberi aku tak bape minat.

aiskrim ni depends tekak masing-masing okay

yummy..aku suka aiskrim keladi..mmg superb!



haa macam ni lah nak buat. alaa macam letak jem je pun. hahaha

tak perlu nak masak ke. bakar ke. kalau goreng tu aku tak tau. 


kalau nak inovasikan sikit letak la coklat rice ke. hahha

pastu lipat je macam ni kalau malas. kalau rajin korang potong-potong ikut sukkahati kreativiti korang.

ini adik saya. nama dia akim.

dia dipaksa menjadi model roti aiskrim saya

ko tengok dia ni pantang nampak aku makan ape. semua nak mintak

lepas tu buat hak sendiri. sabar je lah

muka dia mmg cmni. hidung kembang! hahaha

kan aku dah kata sampai menjilat jari. dia ni mmg pelahap. dan terpaksa cakap sedap sebab kakak dia yang buat kalau tak aku toreh2 perut kau..!

okay untuk pengetahuan korang 12/12/2010 akim akan bersunat!!!  yayyy revenge time. ko takkan dapat pegang remote. aku berkuasa!!!

 

4 comments:

  1. mmg best...!
    hehhe sape2 yg lom cube,
    mmg rugi la... :)

    ReplyDelete
  2. ct penah mkan dh rti aiskrim... ((^___^))
    tp gna rti mnis yg bult tu ja.. hehee.. ((^__^))
    tp (lgi ;D) dh lma dh xmkan ia sbb salu mkan msa kt rumh tok dlu..
    skrng ni kalu blik sna xda org dtg jual dh pn...
    dye dh bsara kot.. ehhee.. ((^__^)) <33

    **bselera sgguh adk akim mkan.. ehhee.. ;)) <33

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^