27 November 2010

.orang UK dan JEPUN baca blog aku laaa.


selamat malam semua!

sudah makan malam kah? kalau belum baik jangan makan sebab nanti gemuk macam aku. haha. meh nak bangga jap tengah2 cek blog tadi tetiba terpandang ke kanan.then opps OMG  seorang united kingdom dan seorang lagi jepun. wahhh kenapa diorang lepak kat blog aku yang pinklicious ni?

korang nak stalk aku eh. hahahha bajet blogger famous amos busuk hati. hahaha. tidak lah mungkin diorang nak cari pasal filem THE CHRONICLES OF NARNIA. tapi tertekan THE CHRONICLES OF YAYA. tak dapek den nak tolong la. hahaha alasan yang boleh diterima tak?

mesti korang nak cakap aku ni riak dan perasan kan.uhuhu whatsoever la sebab aku dah tak peduli orang nak cakap apa. apa yang penting niat aku menulis kat blog ini hanyalah hobi. sekian tetett..

5 comments:

  1. mgkin org MY yg dok sna.. hehee.. ((^__^)) <33

    p/s : yaya.., brjaga2 jgn pyakit hti taw... :) <33

    ReplyDelete
  2. erie : ntah la..haha

    ccf : waa..kalau ye..baguslah

    ordinary : hehe ade ke nak kt saya comot ni"

    ReplyDelete
  3. erie : ntah la..haha

    ccf : waa..kalau ye..baguslah

    ordinary : hehe ade ke nak kt saya comot ni"

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^