05 November 2010

.model kicap baru yang hot and sexi.

 


 salam.

harini sekali lagi cik yaya telah membuat kerja gila hokay. saya baru nak study malam ni. tetiba lak roomate saya merangkap junior saya cakap nak masuk satu contest ni. then dia cakaplah takreti bergaya lah..make up la. so ape lagi orang dah mintak tolong dengan sepantas kilat mak andam mengeluarkan segala harta benda mekap then kerjakan muka dia.

mula mula mmg terketar gak la tangan sebab tak pernah mekap orang. before ni hanya mekap muka sendiri. tapi ok lah dari tak mekap kan. tak lah seram lagi. saya memang tak pakar mekap pun . sedang belajau-belajau supaya adelah skill skit2.

tukang penasihat fesyen roomate saya lagi sorang. hahaha dan dia juga photographer guna kamera hp cap ayam je hokay. so jangan nak pertikaikan kualiti gambar teramat la teruk.

jom kita lihat model2 yang menjafi mangsa saya.hahaha


budak ni namanya ekin. nak ngorat dipersilakan sebab dia single and available.

nampak tak beg kt belakang tuh. sila abaikan sebab bilik saya mmg buruk gila.okay tak saya mekap?tak ok senyap je

ini hasil kerja tangan saya gak mengedit kononya di taman bunga. hahaha sengal je. nampak fake sgt ke?

haaaaa jangan terkejut ni model tertiba jek.. jeles tengok yang sorang tuh mekap. nak jugak mekap.so saya kerjakan la gak muka dia. nama dia aliaa ye.

shawl sponsor by cik yaya

make up murah sponsor by cik yaya

whoaaa rasa tersangat puas hati bila leh puaskan hati orang. walaupun saya memang tak pernah belajar mekap tapi saya berjaya gak mekapkan orang. walaupun tak macam makeup 2 yang mahal kat luar tuh.

saya dan roomate saya sememangnya amat gila-gila, mereka berdua ni junior saya. tp kami tak macam junior senior sebab memanf masing-masing sengal gila. so komen la skit kalau rajin yee..amat lah dihargai. tp jangan lah bandingkan dengan mekap artist yang bayar beratus2 tu. sedih nyah..heee

 

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^