06 November 2010

.komen anda semangat saya.

 salam.

hari sabtu jam 11.23 waah macam berita pulak dah. tade maknenye nak jadi wartawan .itu cita-cita dulu yang tak kesampaian sebab masa tu ingat kerja wartawan tu boleh cepat glamour. hahaha tapi pakej saya hampehs. cakap pun terketar-ketar. tergagap-gagap ada hati nak jadi wartawan. so telah ditakdirkan saya bakal menjadi seorang pendidik. hehe..haaa itu baru intro beb

bukan nak cerita pasal kerjaya. saya nak cerita pasal gambar komen kat atas tu. lepas buat entri mekap2 semalam. mmg semalam entri mekap2 aje lah. sebab semangat mekap sedang membara sekarang. hahaha. back to pasal komen kt atas tu. perasaan saya adalah

sungguh gembira!
sungguh bermotivasi!
sungguh terharu!
sungguh suka!


sebab follower2 saya yang komen mmg da besh la. baru la rasa karya dihargai skit. cehh ayat poyo je yaya. yaya nak ucapkan berbanyak2 terima kasih sebab korang sanggup nak luangkan masa  shoutbox tu menjerit jap. yaya janji yaya akan pergi terjah balik.tapi lagi besh kalau korang klik LIKE AND SHARE at faceboook tu. lagi-lagilah saya nak melompat.

p/s : mood berblogging semakin membuak-buak sedangkan mood exam makin merundum-rundum.haaaih..



 

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^