27 November 2010

.kalau perempuan je mesti kaler pink la : sapa kata?



salam semua! 
hari yang sangat kepenatan. bukan penat ape. cuti-cuti sem ni otak tepu tak tahu nak buat ape. dari pagi sampai ke malam dok facebooking, blogging, makanking,tidoking,dan masakking. tak lama lagi dah boleh daftar masuk da biggest loser okay! tak lama dah. cukup 100 kg saya akan masuk.

okay cukup mukhadimah malam-malam ni. kalau ikutkan hati tak nak tulis entry malam-malam ni sebab tak tahu nak tulis apa. tapi masa blogwalking tadi rata-rata semua blog perempuan yang gurrrly2 ni semua pink! OMG! pink. kenapa mesti pink dan kenapa kalau pink mesti perempuan! so semakk okay.

okay kepada laki-laki yang kat luar sana kalau nak tahu kenapa kalau kaler pink mesti perempuan ialah .bila saya pakai pink saya rasa comel. wahhh ini statement manyak perasan lorr..haha yeke semua perempuan saya rasa segalanya comel melainkan yang tidak comel-comel belaka. bila pakai pink saya rasa lelaki lebih teringin nak jadikan saya bini. hahahaha ngeks! sila muhasabah diri anda ye kalau pakai pink rasa comel camni tak tau nk cakap apelah noks!
.
.

yang kedua. bila pink saya rasa urmm agak feminin. muslimah gitu..kalau pakai laen rasa seperti tak kena. bila pink jek rasa macam sayalah wanita melayu terakhir. hahaha.

yang ketiga. bila pink saya rasa ada chance nak jadi muda balik. yelah mana tak kembang lemak-lemak kat badan bila ada orang tegur 'adik ni baru lepas UPSR ke?' hahahaha sungguh hiperbola di situ. pakai pink bole nampak muda kalau kena gayanya yelah. ni janganlah dah tua bangka kerepot pakai legging pink lagi. huh ak yang muda ni nampak geli nak muntah darah. sedar la mak cik2 sekalian.


kalau badan mak cik cmni selera sikit nak tengok .tapi sebenarnya muda ke tua ke tak payah la pakai. macam tak pakai seluar aku tengok!

keempat pulak. bila pink nak jadi gedik pon tak berapa segan. ahaaaa ada macam tu eh? kalau pink baru boleh gedik tahap maksimum. kalau pakai hitam nak gedik macam tomboy yang gedik eh?? eh ada tomboy gedik ke..hahaha 

walau apa pun korang semua nak cakap pink itu
geli
gedik
gelojoh
gegurl

biarlah yang penting sebenarnya aku pun tak minat pink tapi bila tengok blog ni pink rasa sejuk perut ni mengandungkan lemak cuti semester ni. okeh sekian kepada yang fanatik pink silalah sokong aku yaa..jangan downkan aku. dan boleh juga bagitau kenapa minat sgt2 pink. kalau ada laki pon minat pink apa salahnya
contohnya justin bieber..dy pon pakai pink yawww...
.
.
.


haaa ade lagi sorang..kepada yang desperate sangat boleh la call i 019-7327****..hahaha i minat gila kat pink sebab tengok la katil i pon pink.
.
.
.
.
.
.
.
.


ouchh xselera la tengok lelaki ni.





 

4 comments:

  1. 2 gambar terakhir tue tengok sambil tutup mata.. LOL

    ReplyDelete
  2. haha nape tutup? bukalah..kawan tikus kan

    ReplyDelete
  3. hahaha,,lawak2..
    tapi pink comel la..
    kena je ngn semua
    :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^