23 November 2010

.kalau berpacaran by cikgu shida.

AMARAN : VIDEO INI MENGANDUNGI UNSUR-UNSUR IMAGINASI TERLAMPAU.KEPADA YANG MENGHIDAPI BARAH URAT KETAWA SILA JANGAN TENGOK. HAHAHAH

video


 salam

dah tengok video cikgu shida yang kat atas ni. kali ni dia mimming lagu kalau berpacaran pulak. hahaha serius dia ni mmg kreatif. hahaha otak yang terlampau kreatif sehinggakan tak tahu nak cakap dia ni spesies ape. hehe apa-apa pun kepada suhaimi mior hassan, ana rafali dan altimet sila redha dengan kerenah peminat fanatik anda ni..


kenapalah tak undang cikgu shida ni awal-awal dia mmg berbakat untuk watak orang ketiga tuh. serius memang menusuk kalbu waaa tengok

lepas ni kita tunggu pulak dia mimming lagu maher zain pulak ke..hahha layannnn jek

tak pasal-pasal kau femes kat blog comel aku ni cikgu shida. belanja la i okay


 

2 comments:

  1. cik yaya: sker lagu Kalau Berpacaran tu...

    ReplyDelete
  2. hehe..versi mane? yg cigu shida ker?

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^