09 November 2010

.kakak, study tu apa?.



 salam.

semalam mak saya call. then cakap-cakap la pasal nak exam tulah ini lah baca doalah. rajin study lah macam-macam lah. mak saya tu setiap minggu bagitau exam pun mesti lupa pastu.tapi tak pe la yang penting doa mak dan ayah tu penting. mak tak perlu nak ingat jadual peksa akak. hehe.

lepas tu saya nak cakap dengan satu-satunya adik lelaki saya yang sangat senget. hahah kenapa saya cakap dia senget sebab memang dia senget. tengah borak-borak. tanyalah esok hakim exam ke? exam tu ape kak? grrr...geramnyaa..dia mmg tak tahu bahasa inggeris ke? atau buat2 tak tau. ok fine saya cakap la exam tu peperiksaannn dik oii.

pastu cakap-cakap lagi tanyalah dia. bila akim nak study? study tu ape kak? uwaaa geramnyaaa..mmg sah tak reti bahasa inggeris rupenyaa..haha sape la mengajar kau ni hakim failed r..pastu ingatkan dia mmg tak tahu study tu ape.rupenya dia cakap 'hakim malas r study ' haaa tau lak study tu ape. kan dah kantoii..geram sangat dengan dia ni

tak lama je lagi kakak kau ni nak balik. siaplah..hahaha aku buli kau.

dah la gigi mcm arnab

hidung kembang.

kuat makan

tengoklah gambar-gambar dia semuanya senget. mmg terbukti sengetlah. tapi apa-apapun walaupun
  •  akim tak suka akak bebel.
  • akim tak suka kakak mara.
  • akim suruh akak masak spegethi carbonara je tiap kali balik
  •  kakak tetap sayang hakim. sebab hakim jelah adik laki akak.huhu pehal taching2 ni! nak mara pun tak jadilah.uhuhu..

PENGAJARAN HARINI
  • sayangilah adik-adik anda terima mereka seadanya walaupun senget. air dihiris takkan putus.



 

2 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^