07 November 2010

.ilustrasi cerpen tahap budak-budak.


 salam

sekarang jam 3.18. saya tak boleh tido la. jadi saya buatlah entri tentang ilustrasi yang konon-konon cam muka depan novel la.tapi sebenarnya tidak pun.

ini semua gara-gara kawan saya yang baru buat blog. blog dia tentang cerpen sahaja. semuanya cerpen. konon-kononya dia nk setiap cerpen dia ada muka depan la. hahaha sengal je. tapi saya layankan je. jadi saya tolonglah buatkan.

saya tahu mesti korang tertanya-tanya sapa model dalam ilustrasi kat atas dan bawah ni. hahaha. semuanya gambar saya dan incik enol. si mia ni la semangat sgt. dah tade model lain ke ko nak pilih. saya juga yang jadi mangsa.

sila jangan muntah ya. maafkan saya. hahaha

p/s: saya tahu karya edit2 saya ni tahap biasa je. saya mmg tak reti edit. lainlah kalau blogger2 lain yang gila pandai edit. uhuhuh. jangan gelakkan saya.




sebarang komen amatlah di alu-alukan!!


 

1 comment:

komen anda begitu berharga~ ^__^