10 November 2010

-hari kedua-

 salam
HARI KEDUA
the meaning behind your blog name

ok cabaran hari kedua pulak. soalanya berbunyi apakah maksud disebalik nama blog anda. ni yang mana satu ni? the chronicle of yaya ke or url ? mana-mana ajelah yek.

kalau nak diikutkan saya pun tak tahu kenapa nak ambil nama ni. kononya nak buat macam ala-ala comel tapi masa tuh fikiran tak stabil so the chronicles of yaya gak lah akhirnya. sebabnya masa tuh gila tengok cite the chronicles of narnia la. haha sengal je kan

kalau URL pulak http://princessyayah89.blogspot.com ni pun secara tak sengaja. budak-budak lagi masa tuh. nak tukar rasa sayang pulak. saya ni pulak jenis tak kreatif bab2 mereka nama ni.nak ala-ala comel pun tak jadi jugak. uhuhu. semuanya gagal so saya akan kekal dengan nama ini sampai la ke akhir hayat. mana tahu anak saya pulak bakal ganti blog ni.gataiiii!

 

5 comments:

  1. kak yaya..nm sy xde maksud pom..
    eriekacik.blogspot.com...
    kalau letak nm erie saja..
    dah ramai ade..so sbab 2 tambah kacik kat blakang 2..senang..nk buat id ape pun..kompen nm nie xde orang pkai..hahahhaha

    ReplyDelete
  2. erie: hehe..yeke? kacik tu mcm comel jek..kecik

    ReplyDelete
  3. salam yaya~

    ahaks~ memang cumal nama kamu tu mcm tuan empunya gak.. :)

    ReplyDelete
  4. Bukan Kecik la..
    kacik.Kacik nie bhase ganu..
    maksud dyee..
    xthu nak buat apa....

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^