23 November 2010

. free tiket wayang chronicles of narnia .

 salam.

wahh hepi..hepi..dapat voucher tiket wayang 'the chronicles of narnia-the voyage of the dawn treader. mmg murah rezeki tahun ni..alhamdulillah macam-macam voucher saya dapat. tadi baru je posmen hantar surat. terkejut gak ingatkan surat apa la tadi rupanya tiket GSC EON bagi..hari tu menang contest 'capture and win klik sini kalau nak tahu lebih lanjut.





tapiiiii masalahnyaa bentong ni mana lah ade wayang..kalau kat melaka sekarang ni kan besh. bila-bila je boleh pergi..

so saya rasa macam nak bagi kat blogger yang bertuah la tapi kena buat contest dulu la. hmm tengok la cmane nnti..hhee biar saya fikir dulu..kalau saya buat contest korang sokong tak? leh dapat voucher tiket wayang free 2 keping..hurmm kalau ade 10 orang komen cakap 'SAYA NAK CONTEST'  baru saya buat..kalau tak bagi je kat sesapa..heheh..


 

9 comments:

  1. bro nk contest..

    if jadi inform bro ek...

    ReplyDelete
  2. i tak nak contest tp i nak tiket tu boleh tak ? 2 keping. ekekekeke :P

    ReplyDelete
  3. oh lupa pulak, sempena bday i 9 dec nti, boleh laaaaa. narnia 9 dec kan ? hahaha tak boleh blah :P

    ReplyDelete
  4. hudhud : hahaha beday i 1 dec u nakbagi ape pulak? hahaha

    ReplyDelete
  5. cik yaya: bagi saya le cik yaya...:)

    ReplyDelete
  6. platipus : bukan nk tiket..nk contest..haha

    qa : okay2 sbr..kne tunggu smpai 10 org

    azzey: kne nak contest dulu..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^