02 November 2010

.dapat voucher rm10 yayyy!.

 salam.

penat. penat. penat baru je lepas exam. whoaa besh gila soalan keluar. yang di sepot2 cipot je keluar. mmg baguslah. tapi tak kisahlah pasal exam tu. mmg rutin tahunan apa yang dibaca jarang nak keluar. yang penting kertas jawapan penuh. hahaha.

semalam siap sita laptop wooo semata-mata nk exam. sebab kalau laptop depan mata mmglah tak baca buku. pengaruh kuat. yang lagi besh siap minum nescafe lagi sebab tak nak bagi mengantok. sudahnya smpai kul 4 pagi tak leh tido. baca tak jugak.

yang peliknya minum nescafe ni mmg leh cherry berry ke? (ciyit biyit) hehhe..sebab bape kali keluar masuk toilet. huuuuu..sangat besh perasaan itu. so kepada sesiapa yang nak kurus tuh. silalah minum nescafe tak payah jusmata ke. herbolife ke, rqlite ke..hahahha..seniri faham la yee.

berbalik tajuk kat atas tuh! haiih cerita dah nak dekat habis baru nak cerita tajuk utama. pasal dapat voucher rm10 tu. saya saja2 je masuk letak pic. tapi yang kali ni undian yg paling tinggi tak dikira menang tau.dia pilih  5undian paling tertinggi dan penganjur yang akan pilih antara 5 orang tu pemenang. pemenang pertama dapat voucher rm50. and yang lg 4 orang dpt rm10..heee thanks a lot na nade nook!

kepada yang teringin shawl yang lain dari yang lain bolehlah ke blogshop NADE NOOK ! pasti puas hati.


 

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^