30 November 2010

.cara mudah nak cari 7 muka serupa di dunia.

salam
hahaha mesti berminat bab2 nak cari kembar kan. hahha malas nak cerita banyak .nak tahu tak sapa kembar yang mula iras2 aku? hahaha jom layan


hehe dah tengok. korang perasan tak yang konon-konon kembar aku ni semuanye cina. huhu muka aku ni ala-ala cina ke? pelik. yang tak tahan tu paling seiras chung jamie. yang berlakon jadi awek goku dalam dragon ball tuh. hahahah tak seswai lansung


yang kedua minah ni brenda song. aku pun tak kenal. ade ke seiras? hahaha lawak-lawak


nak tengok tak incik enol punye kembar seiras? hahah nak tak..tak nak? xnk xpe lah...tapi aku kan baik hati..meh tengok
.
.
.
.
.
.
.





hahahaha..mmg seiras kan. so kalau korang teringin gak nak cari kembar-kembar korang dipersilakan klik SINI tapi ingat gambar kena fokus muka korang dan besar dlm 200px JEK. xleh besar-besar dia tak leh detect! HAVE FUN!

4 comments:

  1. adoi kne pok tgn sbb right click..
    nseb bek bleyh Ctrl + click.. ehehe

    ReplyDelete
  2. kne pok tgn sbb right click..
    nseb bek ley Ctrl + click

    ReplyDelete
  3. hew hew . thanks akak :)
    teringin gakk nk kembar nii ^_^

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^