25 November 2010

.bengang dengan geng blogger?.



Salam

saje je nak buat tajuk gempak. bukan bengang apa pun. benggang sebab saya lambat tahu yang geng blogger dah pulih. ye la dulu geng blogger kan kena serangan virus. ish2..kesian geng blogger sakit. lama jugak la traffik saya jatuh merundum. kalau ada geng blogger besh skit. boleh ping blog! hehe kemungkinan besar ramai blogger akan jalan-jalan kat blog kita.

tapi kat geng blogger ni ada yang tak tahu ping juga. so yaya nak tunjuk skit tempat mana yang boleh ping blog anda. dekat rumah tu ye..kalo tak nampak juga sila klik gambar bwh ni.


so kepada yang nak meningkatkan trafik dan nak cari kawan-kawan blogger sila la join GENG BLOGGER.tak rugi pon. hehe..


 

5 comments:

  1. nowdays i just prefer to ping at their fb page ^_^ me just came across GB a few weeks b4 ramadhan this year...hehe..i guess blog groups are good too..any others that u can recommend?

    ReplyDelete
  2. cik yaya...
    xpham la...pastu nak ping kat ne???
    kat url 2...masuk kan url kiter kew..

    ReplyDelete
  3. pilot hans : byk kalo nk recommend..selalu yaya post kt fb gak..byk blogger punye page..contohnya blogger tegar,blogger muslim, duniaku blog

    erie : yup,masukkan url entri terkini..so ramai yg akan baca entri kita

    ReplyDelete
  4. hehe..haa dah tau cpt2 g join okay ayu

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^