27 November 2010

.5 personaliti wanita bertudung kesukaan saya.

Salam.
eh tadi baru lepas buat entri pasal united kingdom dan jepun kan. tup tup terkeluar 5 personaliti wanita bertudung kesukaan aku pula. rajinya cik yaya ni. tak pe lah yang penting aku rajin dari orang yang sangat rajin. korang perasan tak yang blog aku ni ayat dah berubah sikit. dulu sopan sikit aku bahasa kan diri  'saya' but now 'aku' adoi janganlah hukum aku cepat sangat. aku rasa macam geli lah bila guna saya sebab macam tak sesuai dengan personaliti aku ni. but seperti yang aku cakapkan pada entri awal tadi.niat berblog ialah hobi dan kesemua ayat ni keluar dari otak je. tak cilok mana-mana. tade kose aku nak copy!

sudah-sudah sekarang nak cerita pasal 5 personaliti wanita bertudung kesukaan aku. kalau korang tak suka tak pe . manalah tau yang tak bertudung tengah baca blog aku sekarang. bila tengok mereka ni bertudung terbuka hati pulak nak bertudung. tak pe2 kita kena slow2 jangan gelojoh. 

okay lah 5 personaliti wanita bertudung yang aku suka ialah

Farah Adeeba


                                 

Aida Gadia Melayu



Heliza Helmi



Datin Norjuma


Wardina


Nur Hidayah


hahaha yang ni sapa pulak pembohong betul. aku bukan personaliti wanita bertudung yee..aku perasaaniti wanita bertudung. sila muntah pink sekrang!

Cantikkan mereka ni semua.(kecuai no 6 tuh) pakej lengkap dan mereka pasti akan lebih cantik kalau berniqab. wah2 pandainya kau cakap cik yaya. hehe. korang ade tak personaliti kesukaan? kongsilah boleh aku tambah koleksi dari 5 jadi 50 pulak. hahaha

 

11 comments:

  1. wee.
    iqa suka heliza,wardina and datin norjuma.

    tak puas tgk muka dieorg :D

    ReplyDelete
  2. nk gak pic dier...hehehe..by the way..cntik kamu pkai eyeliner cm 2.. :)

    ReplyDelete
  3. yaya..akk suka prsonaliti yang last sekali tu..dari saya jadi aku..akk pulak dari aku jadi saya..pasni tukar..akak pulak..lol..

    ReplyDelete
  4. haaha personaliti last tak sempat jadi la..

    ReplyDelete
  5. hehee ct ska tgok wardina pkai... ((^__^))
    tp knklusinya smua mnissss + chumelll laa taw... (trmasuk no 6 tu..) ;)) <33

    **wahida wassini dh pkai niqab kn yaya? mniss ssgt tgok dye... ((^__^)) <33

    **aku ka sy xpnting yg pnting kita ikhlas & apa yg kita wt xmlanggari syariat... ((^_^)) <33
    btul x yaya?

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Semuanya cantik2..

      Delete
    2. Semuanya cantik2!

      Delete

komen anda begitu berharga~ ^__^