15 October 2010

.saya suka contest.

 salam.

weeee hari jumaat yang teramat besh. sebab kelas tade. tu dah memang familiar dengan student-student macam saya ni. memang tak suka kelas. macamane nak jadi cegu ni? tak suka kelas? dah jadi cegu kena masuk kelas hari-hari gak. tapi its ok minat boleh dipupuk. hahaha.

tadi saya borak-borak dengan kawan sekelas jap masa majlis. dia boleh cakap daia asal muka ko macam pembunuh bersiri..hahahaha sampai begitu sekali kaa muka ku? kalau tak mekap mmg muka saya seram or bahasa lembutnya tak cantik.

saya mengaku muka saya kalau tak mekap mmg teramatlah demmm sapa cakap cun mmg nk kena penampo cap ayam la. saya memang suka mekap. tak kiralah mekap itu murah ke. mahal ke (lagi sukaaa) asalkan mekap saya hargainya..sebab mekap boleh merubah wajah saya.

kawan saya cakap lagi..aku kalau jumpa daia time nak gi dating terkejut jap sebab dia bukan mekap selalu dah sekrang..omaigod..teruk sgt kah muka ku . hahahaha..

saya terima segala pendapat anda sebab saya suka akan kritikan yang membina. nanti2 saya rajin2 mekap yee..minggu ni mcm nak mekap ni sbb nak masuk contest cpm!!! weee...walaupun saya dah tau tak mungkin menang kalini but nak juga mencuba nasib. kita tak akan tau nasib kita selagi kita tak mencuba!!!

kata-kata untuk harini ---> kita tak akan tau nasib kita selagi kita tak mencuba!!!




no motif

 

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^