16 October 2010

.rasa nak kawen lah.

salam

selamat malam semua. hyep!! hyep!! mata saya tengah pedih la sekarang..ni semua sbb gara-gara nak perasan comel punya pasal. pakailah contact lense..hahaha mmg la chomelasgtkonon..tp padahnya sampai ke malam la mata saya sakit.huhuhu tengok la perempuan kalau demi kecantikan sanggup berkorban je.semata-mata nak chantek.

tapi jangalah melampau-lampau sampai pakai susuk yek!! tak baik tau..biarlah original spicy jek..tapi kne edit skit la gambaunyee ye..kalo tidak..seram nyahhhh..

apa yang saya merepek ni. tajuk 'rasa nak kawen lah' seriyes saya rasa nak kawen bila tengok ramai orang kawen sekarang..baca blog-blog orang dah kawen..alahai..mula lah pikiran melayang-layang..tu namanya gatal kah? hahahaha tapi sebenarnya lagi better lah kawen kan dari merayap ke hulur ke hilir tak tentu arah. dah kawen halal je beb..nak buat apa sukahati engkau lah tade sape nak heran dah.

saya nak kawen sebab!!
pertama !!
saya nak menjadi halal kepada si dia!
kedua!!
saya nak sangat rasa hidup selepas berumah tangga yang orang kata bahagia sgt tuh.
ketigaa!!!
saya nak buat apa yang tak boleh di buat masa bercinta hahahaha means sebelum berkahwen laa..
keempat!!!
saya nak tengok saya menangis ke tak time akad nikah
kelimaa!!!
saya nak sangat tengok saya boleh tak bangun pagi-pagi sediakan sarapan utk hubby..sbb sekarang saya teramat lah liat bangun pagi.
keenamm!!!
saya nak tengok cmane muka saya dalam album kahwen..cantik ke tak..yg plg saya nak tgok badan saya..pandai tak OP cappture.hahaha
ketujuh!!
saya nak rasa sakit bersalin ituuuu..besh ke x?
kelapan!!
saya nak tengok saya pakai kain batik tak kawen nnti?
kesembilan
saya nak tengok hubby saya layan saya mcm masa bercinta tak? mau pgg tgn lagi tak?mau tgok wyg lagi tak?sebab selalunya dah kawen semuanya berubah
kesepuluh!!!
saya nak tengok saya boleh ke jadi wifey n mama yang baik ke tak.

ehh terlupa saya nak tau jugak persaan ketika dilamar..bagaimana dilamar..dia jerit2 ke..hahahaha mintak2 cara yang paling tercomel didunia lah di buat..amin...amin...

huwarghhhhh siap 10 sebab saya nak kawen sgt..dah miang sangat kah! hahaha kalau korang la kan..korang nak kawen sebab ape?

p/s : SILA MUNTAH HIJAU CPT...


 

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^