29 October 2010

.menang tiket wayang The Chronicles Of Narnia The Voyage of the Dawn Treader.

 salam.

hye! hari jumaat yang sangat happy..ceria meria.. dan saya sangat-sangat bersyukur kerana rezeki semakin murah. sebab lepas saya tarik diri daripada contest show me your style itu saya telah menang dalam contest capture & win ..

pada mulanya rasa macam tak percaya sebab saya hanya main-main je edit gamba tu. tup2 petang tadi dpt msg kt fb yang saya menang 2 tiket wayang ..yahoooo!!! memang teringin sangat nak tengok cerita the chronincles of narnia..yayyy!!

tapi masalahnye sekarang nak ajak sapa yek? heee..

dan tak lupa jugak. ni lah gambar yang membawa tuah untuk contest ni.























nak masuk contest ni senang je. just letak gambar reepicheep or tikus tu mengikut kreativiti anda! kalau top winner menang hp sony vivazz..jeles giler kt top winner tuh! huhu...

 

1 comment:

  1. daia....haha....no klik kanan ek... xtw lak daia de jd follower cikgu matrix ina...pn.syikin.. ehe.. miss u veryyy muchh.....uhu...inna@smkb

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^