24 October 2010

.lagi berapa jam je.

 salam

hari ahad yang sangat indah. sebab saya hanya perlu duk dalam bilik dan melayan cerita korea. gila kan? sumpah dulu saya memang tak minat lansung cerita korea. tetiba je skrg melayan pulak. huhu memang betol la kata pepatah minat boleh dipupuk..hahahaha..ade ke pepatah tuh?

tajuk lagi berapa jam. maksudnya lagi berapa jam je nak msuk 25hb 10...dan itu jugak bermakna hubungan saya dengan budak muncit akan berganjak ke 2 tahun 11 bulan. percaya tak? tak percaya tgok la daisypath tu..bukti segalanya..

whoaa macam tak percaya je. another 1 month already 3 years..kejapnyee masa berlalu..'ayat orang-orang tua kan. kejap je..dah boleh merangkak..dah berjalan..dah kawen..huhuhu..

tahun ni mmg tahun yang paling besh bagi saya sebab leh dating selalu. tapi tak selalu gak la. jarang-jarang and kadang-kadang gak. tapi tahun depan. tahun yang semakin mencabar sebab dia akan belayar..huuhu sape suke kena tinggalkan? mane ade awek yang suka..tapi saya percaya setiap orang rezekinya berlainan..ada yang di udara..di darat..tetapi si dia di laut..jadi saya kena terima dan menerima budak muncit ini dengan suka hatinya..hehe.

kadang-kadang tu. saya baca blog-blog akak kapal pun bg semangat tau. elok je akak tu hidup sorang. leh je hidup. anak makin ramai je. no hal la. if they can do it. i can do it too bebeh!! dah la ape benda mak enon bebel ni. nk tdo la.

oppss sebelum tido saya nak wish sesuatu untuk si dia -sila jangan mengantuk

happy 2 tahun 11 bulan syg. saya harap hubungan kita akan sentiasa seperti ini dan kekal seperti ini.

tak jiwangnyaaa..huh! ahahaha..watpe jiwang-jiwang dlm blog. menyampah orang baca kang. skit2 suda kan. k la bye!!




 

1 comment:

komen anda begitu berharga~ ^__^