13 October 2010

.hasil kerja kaki saya yang pertama.

 salam.


apa khabar semua. harap semuanya sihat la..dah la tak update blog. ade je online tapi sangat malas nak update blog. bukan ade cerita pun dan tade orang nak bace pun blog saya yg comot ni. hahaha majuk nampak.

nampak tak jahitan yang comot kat atas tuh. tulah hasil kerja kaki saya. exam punya pasal terus saya pakar menjahit. cakap je nak jahitan apa. semuanya dah reti beb. hahaha insang pari, jelujur lagi lah tak payah cakap. pakar dah. jahitan rantai, jahitan bulu ayam semua dah pakar skit lah. tak pakar banyak. hehe.

saya pun tak percaya boleh buat hiasan kat atas ni. tapi percayalah semua orang boleh menjahit. semua ada bakat cuma perlu gilap je. mula-mula mak saya ajar memang tak reti lansung. saya tak leh nak bayangkan camane corak tu boleh jadi. serius tak boleh nak imagine. then tiba-tiba nak belajar sendiri barulah boleh. sebenarnya ikut kata hati je. nak mesti boleh jadi.kalau malas smpai bila-bilalah takkan reti.

ok nanti2 saya update lagi ye. ade kelas sayang-sayang semua. bye!!



 

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^