28 October 2010

.goreng pisang dengan kuah kicap. yummy..

 salam.

sedap kan petang-petang layan pisang goreng dan cicah kuah kicap. meleleh leleh air liur la tuh bila ngah baca..hahaaa kalau duk kat rumah sekarang mesti tiap-tiap petang goreng pisang. huuiihhh sedap gila...tapi apakan daya saya ada 2 minggu lagi duk kt melaka tercinta nie.

dah tak sabar nak balik rumah. goreng pisang kat melaka tak sama mcam kat rumah. hahhaha poyo betul.nak cerita apa eh petang ni? tatau la sebab bukan ade orang baca pun blog ni. so semangat nk menaip tu merundum. mayb cara penulisan saya yang agak kuno. tak reti la nak buat ayat sempoi dan comel. mcm hipokrit jek! hahahah

jahat gila. tapi apa yang penting sabtu ni saya akan dating!! yayy~ rindu sangat kat dia..rindu. rindu. rindu. dah sebulan tak  jumpa. sabtu ni ade suprise untuk dia..hee rahsia..

p/s: maaflah tajuk tak mengena. bad in writting



 

1 comment:

komen anda begitu berharga~ ^__^