01 October 2010

.baby yang masih tiada nama.

salam

sebelum saya cerita tentang baby dibawah yang tiada nama ni. saya nak melepaskan geram dulu....geram sesangat sebab broadband celcom dari hari ke hari makin teruk!! cam sipot! sipot pun lagi laju...eh macam kure-kure! kure-kure dah menang okay bila lawan ngan arnab. so celcom broadband ni nak disamakan dengan haiwan ape lagi yang lemah lembut? huh..penat je saya bayar tapi line cam hampeh.


meh la kita tengok baby yang umurnya baru satu hari. hahahah sebab tu la tade nama lagi. ape la..ingatkan sebab ape la tade name td..hehe..

baby ni lahir hari ni..1/10/2010..cantikkan nombor tuh.lagi cantik kalau 10.10.10. tapi nak buat camane dah baby ni tak sabar sangat nak lihat dunia. so dia pun keluar la 9 hari awal..





alahai putih bersih kulit baby ni. gerammmm jek. nk cubit2 je rase.eh sejak bile saya jadi gedikss nie? noooo


bibirnya sexi wooo..ikot bibir maknye..

ni la parentsnye..anak pertama la katakan..semangat bergambar..nanti anak kedua ketiga dah tak sempat nk bergambar. so berbanggalah anda-anda yang jadi anak pertama tuh. sangat beruntung dan juga terakhir. saya ada satu teori anak sulung anak yang disayangi..dan dirancang..tapi anak kedua..ketiga..keempat..anak terrr...kasih sayang/.hahahahhaah...adik2 saya semua marah bila saya cakap cmni..maafkan ahkak mu yang mulut laser jet ni.

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^