25 October 2010

.awak fail saya tetap sayang tau.



Salam.

Harini mungkin merupakan hari yang akan diingati oleh saya selalu. opss sebelum tuh saya nak mintak maaf sebab tak leh nk blogwalking kt blog kawan2 yang sememangnye selalu singgah blog saya contohnya topex,khumaera,amal..and others yang tak berapa nak perasan. mintak maaflah sesangat saya akan blogwalking jikalau kelapangan. chewaahh ayat cam blog ko pofular jek cik yaya oit!

hahaha ok back to da topic. sapa yang fail nie! sape lagi kalau bukan buah hati saya la. exam oral dia fail.huhu sau pass satu fail. haihhh dah la harini annivessary 2 years 11 month leh pulak no luck today. but its ok sayang. repeat pon repeat la. yang penting pasni wat betol2 . saya sentiasa berada disisi awak. hidup kita ni bukan selalunya bertuah kan.

rezeki awak ialah dapat saya yang comot ni. hahahhaa..sekian~


 

2 comments:

komen anda begitu berharga~ ^__^