01 October 2010

.akhirnya.

 Salam semua.

Apa khabar.lama gila tak update blog. busy gila wat assignment mata pun dah macam mata panda. mana taknye penat buat bbb. or bahan bantu belajar. akhirnya tanggal 1 oktober selesai semua assignment2 saya.
assigment semester ni saya panggil assigment RPH iaitu assignment rancangan pengajaran harian. haaihhh bosan gila buat bentu alah tu. cmane la jadi cikgu nanti mau gilaaaa nak pikir idea nk tulis ape. takpe2 masih ada masa nak belajar..


cuba tengok ulat bulu kat bawah ni. syomel tak? heee saya buat ni untuk salah satu bbb saya. saya tahu kurang comel. jangan perli ek!! dah la nnti2 la update. saya tiba-tiba tade mood lak!! haaaihhh masalah...masalah..




 

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^