18 October 2010

.10 blogshop yang saya selalu beli shawl and da besh.

salam

fuhhhh dah malam la..da pukul 11.18..esok saya akan bercamping..so malam ni nak layan fb puas-puas and my little house ni. saya buat entry ni pun atas request classmate saya..diorang duk tanya saya selalu shopping online kat mane. saya pun tunjuk la..tunjuk-tunjuk pun lupa gak..so saya dah nekad! saya akan listkan 10 blogshop bagi saya yang terbaik wokkk untuk beli shawl dan barang-barang untuk wanita-wanita ajee..heee lets check it out!

ok done!! gigihnya saya buat link-link ni.untuk kawan-kawan saya sanggup tekan satu-satu tau..so saya dah siapkan list. apa lagi jom shopping!!!

sebenarnya banyak lagi..ade berpuluh-puluh...tapi 10 ni antara yang selalu saya jenguk la..tak larat nak tengok semuanya..so anyone ade blogshhop lain yang besh! letak la kt komen~~


 

2 comments:

  1. Awak tak tengok lagi sonnet18hijab.blogspot.com :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^