26 September 2010

.zip cadbury hazelnut mmg terbaik.

salam

petang dah. sekarang pukul 6.34. kalau kat umah time kecik-kecik mesti mak dah bising suh pergi mandi. haaaihhh rindu la kat family. baru seminggu je balik melaka. semua saya dah rindu. minggu ni mmg full of activity. baru je lepas habis perkhemahan kursus pentauliahan untuk Pandu Puteri Malaysia. bayangkan 4 hari 3 malam okay. dengab cuaca hujan panasnyee..huuuu xleh imagine balik cmane hidup cmtuh sebulan or setahun. mesti saya macam orang yang jakun pas keluar hutan. hahahaha.

dalam masa 4 hari tuh hanya sehari tidoo dalam khemah. 2 hari lagi tido bwh khemah yang terbuka. sebab hujan kan. then air masuk khemah. huhuhu. sangat tragis but tak tragis sgt dgn cerita sebelumnya. hari pertama je sampai malam tu nak tidoo tgok2 khemah penuh dengan semut gatal, uwaaaa kena tido khemah lain. penat la memunggah barang balik. nak tau tak satu rahsia. semut tu datang sebab group saya buat jamuan kuih raya time rehat tengahri time rehat tuh. then malamtime nak tidoo semut pun datang la. hahahahahah padan muka. orang dah kata jgn bwk makanan dalam khemah..degil..kan dah kena!

kalau nak cerita pasal khemah byk lagi la. tapi nak share la ngan korang coklat zip cadbury hazelnut sangatlah sedap. saya boleh habiskan 4 keping coklat uth sehari jek. lagi 2 incik enol curi..dia amik. hahahaha..layan...

ok la ckup update utk sekarang. nnti saya cerita lagi ttg something!






 

1 comment:

  1. salam yaya~

    hehhee.. akak pun paling suka bab2 makanan yg berasaskan coklat nie... :)

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^