03 September 2010

.saya dah pergi batu feringhi.


 salam.

akhirnya sampai gak saya ke batu feringhi. tatau la betul ke tak ejaannye. salah sori la orang penang..hehe..kawan saya sanggup bawak saya pas balik sekolah..sebab saya teringin sangat nak naik jambatan pulau pinang..jakun kot.

tapi best lah 1st time pergi penang..so semua tempat yang saya nak pergi saya dah pun pergi. tempat pertama saya pergi ialah batu feringhi..yeahh..walaupon kiteorg tatau jalan tapi ikut signboard pun jadi lah. so buat la photoshoot secara kecil-kecilan. tak kanlah dlsr tamoo menembak kot. heee..thanks to cik pipah sebab sanggup bawak saya berjalan-jalan..

jangan muntah darah tengok gambar kat bawah ni.



perasan comel kuasa 1



perasan comel kuasa 2

perasan comel kuasa 3

sangat comot

hehe semua perasan model














 

5 comments:

  1. wow yaya..
    cam best jew..
    maw itot!!! :D

    ReplyDelete
  2. wah2..mjur xmndi mnda je kan..;p

    ReplyDelete
  3. ahs : hehe..mmg besh giler..

    diba : takot la nk mandi..org ckp dalam..

    ReplyDelete
  4. Haa.ini yg kak farhah nak murka nie.
    How dare adik2 nie melangkah ke negeri beta tanpa sepatah kata bersuara pada beta nieh??
    oh dats so not good my dearies!
    marah nie~~

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^