17 September 2010

.cik yaya dah masuk dapur.


 salam.

hari ni dah masuk raya ke berapa eh? lupaaaa da..hari nak habiskan sisa-sisa cuti saya. huhu  harini hari jumaat..esok sabtu..ahad..tak suka!!! tak nak balik melaka boley? biasalah cik yaya kalau cuti ade je benda dy nak buat..kalau tak masuk dapur bukan cik yaya la eh..


kali ni ade permintaan buat spageti carbonara lagi. but saya tak guna spageti. just guna spiral lagi tak muak kot. kalo macam mee tuh muak la..

senang je buat benda ni. main campak2 je..kalau nak resepi boleee jek..tanya je yaya nnti ye. bukanlah pakar memasak pun tp sktakat nak ajar benda senang-senang pe susahnya..jangan kedekut ilmu. tak baik


budak ni punya permintaan ler.




ni style pakai tudung baru..haaha cam tak betul je kan..jangan ikot. nnti kamu pun sewel cam saya..



 

2 comments:

  1. wah style tudung baru...ada klip lagi atas kepala. sesuai untuk anak dara mcm yaya

    ReplyDelete
  2. wah.. nampak macam megi saja tu..

    sedapnya..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^