02 August 2010

.topeng kecantikan.

 salam. hari yang indah

dan juga tak berapa indah. tak pe lah yang tak indah kita letak tepi . saya memang seorang yang rendah diri. sangat rendah diri. self confident yang kurang. bukan nak mintak simpati tetapi realiti. realiti kehidupan sebab bukan semua orang boleh melukis, dan bukan semua orang boleh bercakap di khalayak. (kata-kata kesedaran untuk harini)

okay! jangan ketatkan muke anda. smilee..haaaa tegang githuuu..

saya nak pakai mask. tetapi masalahnya disini. saya rasa mask2 ni tak buat muke saya cantik pon. wakakakak boleh gitu lak ye, bukan-bukan maksud saya , saya nak mask yang bole segarkan muka kita. nampak sihat jek.

sebelum ni saya guna mask ST IVES. mask ni tak sesuai utk saya, naik jururawat lol. geram2. orang nak tegangkan muka jadi jerawat lak. tapi ikut kulit muka seniri la yek. jangan itot saya


then saya guna mask garnier. mmg besh tetapi tak mampu la nak beli selalu. saya bukan kedekut tapi duit kurang mantap . bila pakai tu rasa tegang dan bersih jek muka



mask yang saya pakai lagi ialah mask ni pelik skit. namanya seakelp mask.bila korang pakai mesti geli sbb benda ni berbijik2 then bila pakai sejukkk jek. tapi cam tade kesan je. mmg lah tak berkesan sebb pakai sebulan sekali. or tak pakai2. hahahah belli banyak giler. membazir jek. tapi kalo pakai ni mmg tegang laaa..ketat nyah


credit to diana2u.blogspot.com. saya beli kat sini tau jenguk2 la blogshopnye

da mcm2 pakai tapi muka ttp begitu. so kepada sesiapa yang pernah pakai mask selain di atas silalah kongsi yek. jangan kedekut2 tak baik taw. nanti tuhan mara...



selingan saya sempat makan big apple donut durian!! rasanya not bad ada krim perasa durian di dalam. thanks syg tolong tanya pekerja kat situ ada tak donut comel ni. sayang bangat sama kamoo tembam



 

1 comment:

  1. Sesetengah member kata banyakkan minum air masak n jaga pemakanan

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^