19 August 2010

.sudahku bilang jangan makan. degil.

salam

dulu mak saya dah bilang. jangan makan keropok rota. degil. degil. mak saya siap bakar keropok rota depan saya tapi saya still blur. sebab mak saya cakap camtulah keropok tu dalam perut. mcm kena bakar? dalam hati saya. mak tipuuuuu! sekarang..dah terbukti. keropok rota memang ada lemak babi. tak percaya lagi? tgok la gambar kat atas ni. E110. ADA LEMAK BAB 1 OK!

tapi yang pelik nya tanda halal sesuke hati je ade skrg. halal tak halal kita mana la tahu. janji ade logo halal. saya beli. mcm pringles. dah sah2 tak ade tanda halal. tapi masih ada yang beli. mana taknye sedappp, ade perisa tambahan kan. ajinamotolemakbabi. tu yang korang suka sangat makan kan. (dalam hati saya pun sama) hahahah

pasni cik nur hidayah sila jangan beli makanan yang ada kod2 kat bawah ni. beli secara bijak dan berhemah. otak ada pakai!


   MULSIFIERS E-CODES FOR PIG FAT
1E10016E28031E43446E482
2E11017E30032E43547E483
3E12018E30133E43648E491
4E14019E32534E44049E492
5E14120E32635E44150E493
6E15321E32736E47051E494
7E16022E33437E47152E495
8E16123E33538E47253E542
9E21024E33639E47354E570
10E21325E33740E47455E572
11E21426E42241E47556E631
12E21627E43042E47657E635
13E23428E43143E47758E904
14E25229E43244E47859E920
15E27030E43345E481



p/s : baru lepas buat fire drill. saya dan roomate boleh tukar2 baju lagi. fire drill gagal ag. huhu! hahahaha..



nak tempek lagi gambau pakai contact lense.hahahaha menyampah? padan muka ko! lagi aku suke..

 

2 comments:

  1. perghhh.. patotlah rota skarang dah tak jual. dulu rajen makan.

    ReplyDelete
  2. alamak..makanan feveret aku tu..
    alamak..dah xblh makan dah lepas ni....

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^