02 August 2010

.saya tak percaya saya menang.alhamdulillah

Salam.

Alhamdulillah. syukur sangat-sangat harini. saya sangat suka hari ni. sangat cintakan hari ni. Isnin ,2 ogos 2010. saya rasa sangat bertuah. sebelum ni tak pernah rasa sebertuah ini. sebab selalu kalau cabutan bertuah je mesti tak menang. macam semalam. but harini..saya menang...sangat suke ( ^__^)

nak tau tak saya menang contest apa? bukan nak riak atau berlagak ye. cuma saya nak kongsi kegembiraan saya dengan pembaca-pembaca saya je ok. jangan pk bukan-bukan tau.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
heeheheheh..sabar..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
klik sini kalau nak tahu contest mata menawan

cantikkan mata kakak ni. geram saya tengok!

gambar yang telah menang ialah gambar ala-ala purdah ni


gambar membawa tuah!!!

p/s : thanks sangat-sangat sebab memilih saya sebagai pemenang kak honey. semoga kak honey dimurahkan rezeki..amin..dan tak lupa gak pada juri yang memilih saya!

terima kasih juga kepada Pn.Haslina dan En.Hainan kerana tanpa anda tiadalah mata saya. heee~


9 comments:

  1. congrats yaya!!
    pat adiah apew?hihi=D

    ReplyDelete
  2. azieta : thanks!

    lp lum :thanks !

    miss nafa : thanks mis nafa!

    wany : thanks wany, hadiah set mekap mata mary kay and contact lense hehehehe

    ReplyDelete
  3. hebatnyer die! congratz2:)) contact lens bleh bg sy kut:P

    ReplyDelete
  4. kobejordan : thanks! huhu xleh dats mine.hhaha

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^