03 August 2010

.program bina insan guru.

salam.

ting tong! nak membebel boley? hahaha baru je bangun tito. bukak2 je mata tgok laptop. sangat teruk perangai anak dara ni. haaishh..ok2 dah baca kan tajuk kat atas tuh. program bina insan guru. saya guru ke? yup bakal guru. so mmg wajib la buat semua ni.

nanti la cerita pasal benda ni. cuma nak blagak skit tak banyak sebab BIG kali ni masuk paper. its like whoaaaa...really..

rasa sangat puas bila aktiviti yang bermula kul 7.00pg-7.00 malam masuk paper. yelah muka kita tak pernah masuk paper. tu pun ade cinonet je. mesti korang takkan jumpe sbb yang nampak hanyalah kepala saya sebab kecik  besar sgt. hahahhaah

okeh da cukup laporan cikyaya harian.



1 comment:

komen anda begitu berharga~ ^__^