22 August 2010

.mcm chekgu dolu-dolu la.

 salam

tak habis-habis lagi dengan glasses kamu ni ke cik yaya. semalam saya tanya la incik enol. comel tak saya pakai mcm ni? pastu dy cakap macam cikgu dulu-dulu la sayang..hahahaha..huhuhuh..pilunyee hati..

tiba-tiba teringat cerita adik manja dulu..hehe yang cikgu dy pakai spek besar-besar tuh. adakah saya akan jadi chekgu mcm tuh..hehe comel gak kan.

alaaa saya pakai sekejap je. pastu nanti entah kemane-mane saya lempar benda nie. lagipun agak rimas sebenarnya pakai benda ni. bulu mata terlebih over lak panjangnye..rimas la..tp sebab nak mencuba gak punya pasal..pedulikan hal bulu mata itu. heheheh.

yang saya peliknya. roomate saya beria-ria cakap saya comel pakai cmni..tp haritu ade sorang lagi kawan saya nampak saya pakai cmni dia gelak kat saya tengah2 jalan..huh! kureng asam...trus saya tanggal..sebenarnya ok ke tak saya pakai ni? konfius tau!!





cikgu dolu-dolu mmg pakai glasses ke semuanyee??




suka tgok dia berlakon..bila matanya terjegil..hehehe
 

2 comments:

  1. rajinnya yaya update belog..
    haha...comel je...
    ada la iras2 dgn gmbr cikgu dulu2 tu..
    hehe

    ReplyDelete
  2. hahha....akak aku ke ni???
    mmg macan cikgu lam adik manje too..
    hahhaha...

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^