13 August 2010

.kopok rota pun jalan




 salam

kenapa tetiba buat entri pasal kopok rota ni? sebab saya takde idea lansung nk tulis ape. kebetulan tgh kunyah si rota ni so buat la entri pasal rota ni. dulu siyes saya tak suka lansung kopok ni. tak sedap lansung. tapi bila makin tua ni minat dah bertukar. hahaha bole lak cmtuh ek.

bukanlah. sebab saya beli kopok rota ni ialah mase tu kopok ni je yang paling murah kat tesco. dua bungkus RM2. so ape lagi rembat je lah. untuk kunyah2 tgh malam. mane la badan tak di pam2 cik yaya oit.

ape motif buat entri ni? no motif okay!! babooiii...

p/s : benci giler esok ade kelas. benci! benci!!!!!!!!



 

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^