07 August 2010

.kenapa mesti ada timun.

 salam.

selamat malam semua!! hari yang sangattttt lemau harini. nak tau sebab ape sebab cuaca sgt mendung dan otak saya pun lemau tak buat pape.

harini nak story skit pasal kemusykilan dalam otak selama ni.. nak tau tak ape? xnk? xnk sudah yang nak tau sila scrollll
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

kenapa kalau saya beli nasi goreng atau mee goreng. atau kueh teow goreng mesti nak letak timun? saya tak sukaaaaa!!!
.
.
.
mmg la rezeki..makanan tak baik buang..tapii saya tak buang..tak pernah buang..sbb selalu saya buang kat budak ni


sbb dia makan ape saje..cuma tolak batu dan kayu jek okay!


contoh nasi goreng dan mee goreng yang ade timun.








memang menyelerakan tapi saya tak suka timun itu..tak sedap

p/s: sapa same macam saya tak suka makan timun dengan nasi goreng dan mee goreng?

 

6 comments:

  1. sebabnya timun sudah jadi budaya hiasan, heee

    ReplyDelete
  2. timun tu dah semacam penyeri pinggan hidangan. nak buat bunga mahal. huhu

    ReplyDelete
  3. fid : tau..hehe tp ttp tak suke

    q : mmg pon. tp tgok cm tak berseri jekk/.hahah

    ReplyDelete
  4. erm....? yaya........., nnti xmao tmun bak kt ct sma taw...

    hehehek.. ;))
    p/s ; tmun baik utk ksihatan dear.. pastu leh lncinkan kulit... :)

    ReplyDelete
  5. haha..
    sbb timun tu utk menyerap lemak2 dr bnda bergoreng2 tu..
    mkn eh..jgn buang..hahaha

    ReplyDelete
  6. ct : hehehe..nnti yaya bg yek..hehe

    intan : hehe kite tau.tp kite buat2 tatau ...hahaha

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^