22 August 2010

.home made lip gloss.




 Salam.

akhirnyaa berjaya gak saya buat lip gloss sendiri. jimat tau buat benda nie. tapi kalau pakai tak berapa jels sgt la pakai lip gloss sekadar nak nampak bibir kelihatan basah-basah je la..means tak kering la.

sangat simple untuk buat. anda hanya perlukan vaselin dan lebihan eye shadow or lips stick. then blend sekali. simple kan. pastu letak dalam bekas yg comel2 mcm bekas hello kitty saya ni. boleh gak gunakan contact lense case ye. jangan buang membazir tau...gunakan bahan yang terpakai je..

saya buat ni lepas tgok video kat youtube, mcm biasa michelle phan diy..nnti nak buat mcm2 lagi la. jom tgok lip gloss saya, ada dua warna,,comel kan. cakap comel!! kalau tak....tamoo kawan..









cukup la entri kali ni.penutupnya dengan gambar mata saya nie. ape kena-mengena entri lip gloss ngan mata..jauh gile kot.hahahah layan...



 

6 comments:

  1. macam teringin nak wat jugaklah tapi... macam takde masa nak pakai mekap2 sakan... walau cuma lip gloss... camner???

    ReplyDelete
  2. azmi : aiyakk..thanks,

    rizwan : senang je. buat la..simple jek.

    ReplyDelete
  3. zack : thanks zack..hehe

    adilah : huhu..jgn serius2..hahaha

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^