22 August 2010

.hati mana yang tak sedih.

 salam semua

hari ni hari ahad. jiwa kacau beb.  orang lain sibuk balik. nak berbuka puasa ngan family. tapi saya..saya still di melaka tercinta ni. huhuhuhu. nak balik..minggu lepas nak balik mak pulak pergi kelantan. minggu ni saya pulak tak leh balik. maka, lagi 2 minggu la baru leh berbuka sama mak dan ayah.

aiyaaaa manyak windu loor..bosan dah berbuka kat sini. lauk sama jek. kerabu mangga, paru goreng, ayam goreng, sardin, kentang goreng sambal, ikan keli, kerang, see...saya dah boleh hafal semua lauk beb. huhuhuhuh.

semalam ayah saya hantar sms 'selamat hari raya aidilfitri utk anakku yg comey lotte" terkejut la saya. apehal pulak ayah aku ni. meroyan ke ape? hahahaha. saya tanya la aik? kenapa??. pastu ayah saya tanya "nape?" then baru saya teringat kelmarin saya pos kad raya guna pos ekspress..cepat lah pulak smpai. selalu kalo hantar hari jumaat. hari rabu or khamis baru smpai. tapi semalam hari sabtu dah smpai. pelik kan.

saya ni dah pakar bab-bab pos laju..pos ekspress cakap jek. dah macam2 sikap saya jumpa. huh! hmm da la tatau nak story ape dah minggu depan PBS. kena pergi penang..bosan~



 

2 comments:

  1. kat maktab perguruan melaka ke???
    haha..kakak azmi belaajr kt sane time cuti..ape KDC??
    ye la kot...

    ReplyDelete
  2. azmi : yup, saya budak maktab..hahaha owh btol la KDC tu..

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^