24 August 2010

.air peach tea vs air kelapa RM 3

 salam.

penat. penat. penat. penat. sangat penat !!! harini mikro teaching pj dari pg sampai ptg. teramat la mencabar di bulan puasa ni tau. ni cerita semalam sepatutnya. tetapi semalam amat penat jugak, so harini la update..

semalam entah kenapa terliur sangat air peach tea. sedap wooo nikmat gile. puas la mencari kat kedai-kedai dengan 7 e ttp tade..huhu..pastu gi la jalan kat bazar ramadhan. and sure-sure mmg tade air tin kan jual kat situ. so saya pun beli air kelapa. saya dengan muka tak malunya bayar je la rm1..rupanya harga air kelapa tu RM 3 terkejut kau! huhuhu..tak pe la bayar je la..nak wat cmane dah beli kan. takkan la nk cancel pulak. buruk betul perangai..ok sekian bab air kelapa rm3 tuh.

pastu sambung lagi jalan-jalan kat bazar..saya ngan roomate tak sah kalau tak pusing 3 kali kat bazar tuh! pastu tup2 jumpa pulak abang-abang yg jual air banyak2 tuh..air tebu..air kaler warne warne sume tuh. then mata saya ni terpandang la pulak air peach tea. saya tanya la betul ke air peach ni? dia kata betul la..pastu pk2....saya beli gak terliur punya pasal..hahahah..so kesimpulanya saya beli 2 jenis air semalam. habis tau. buncit je peyut..huhhu..

ok ni kisah nasi kerabu pulak. selalunya beli kat mak cik tu namenya nasi kerabu manja lara..ok jek 1 st time beli. but semalam saya beli boleh pulak nasiknya mentah..huuuu spoil tul mood nak makan..gerammmmm...
nasib baik la roomate saya ni baik hati beri nasi separuh..sbb dia dah jumpe jering dy..so nasi tak layan lah sgt..hahaha

jadi la nasi kerabu saya kaler putih jek..sedih kan..

tapi alhamdulillah..syukur atas nikmat yang diberi..sekian karangan di bulan ramadan..hahahaha




sedap air kelapa ni kan..yumm..yumm..



 

2 comments:

  1. tak sedap air kelapa kat bazar, tak pure

    air jagung best, 3 RM2

    selamat berpuasa

    ReplyDelete
  2. hoho...air kelapa rm3 baik beli air kepala macam tu....

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^