10 August 2010

. 3 jam poliklinik dengan tauhu tolo.

ni ayah saya. hensem tak? tp perutnya sangat mucit..hahahah sekadar iklan..waa cm model kan

 salam.

bayangkannnnn anda menunggu dari jam 8.30 pagi sampaiiiii 10.30 pagi..huhuhu 2 jam tuh. nak tunggu giliran jek. huhuhu. sangat penat hokay. harini saya pergi teman roomate saya pergi poliklinik. huh! kat mana biarlah rahsia. yang saya geramnya bukan  2jam tunggu ni. saya tak kisah pon. dengar mp3 lalalalalla dah dua jam kan. peduli la ape pun

tapi yang saya bengang bila roomate saya masuk je doktor tuh marah-marah. cakap macam nak tak nak je. sesuke hati jek. roomate saya pun yang tengah sakit makin sakit hati. kalau saya ade dalam tu siaplah.naseb baik tade (cm berani jek!) hahahaha

ok dah siap 2 jam. kita tunggu lagi 1 jam ye..nak amik darah je pun. tapi kena tunggu sejam. phewww mmg mencabar keimanan saya betul . boleh ulang-alik dalam poliklinik tu ag. tak kisah teman tuh. tapi perut ni da merengek nak makan. hahaha mane taknye tak sempat bekfas tadi. so melapar la.

pinjam incik google. nak tunjuk rupa

ok settle bab2 sakit ni. haaa ni bab makan lak. disebabkan teramat lapar.so saya dengan roomate pergi la kedai makan yg dekat2 je. saya amik la tauhu telur yang masak mcm 3 rasa tuh. pastu ikan keli sekor. bayar jer RM5. huhuhu. kenapa la mahal sgt. tauhu telur tu seketol je kot saya amik

saya amik seketul je. harganya RM1 ke?? gilaaa banyak kau untung. sekarang barulah saya sedar yang cafe saya lagiiiii murah gila..huhuhu.pasni jangan merungut kat cafe dah ye cik yaya. 

p/s: kpd doktor2 diluar sana silalah jangan terlalu emosi. nnti pesakit yang tak sakit jd semakin parah tau!! cuba senyummmmm sikit boley!


 

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^