17 July 2010

.ustaz cakap isteri yang baik.....

nanti saya cerita pasal poster ni yek!

Salam

heee. baru je lepas makan kopok udang tesco. blurrpp alhamdulillah..kenyang je. syukur tengah-tengah malam ni masih ada lagi makanan yang ada untuk hidangan perot saya. ayat tak leh blah kan. yelah baru pas pergi forum perdana la katakan.

sepanjang ceramah tu hanya satu ayat je yang saya tertarik. hehehe. jap lagilah saya cakap apa ayatnya. mesti korang nak gelak dan tafsir berbagai-bagai maksud. saya mengaku saya ni bukanlah suka dengar forum perdana.mak kata bukan tv 1, tv 3 yang saya bukak. jaat kan. biasa lah tak matang-matang memang begitu. nanti da tawen. da beranak pinak. bila saya suh tukar channel nanti habis lah msti anak saya buat macam yang saya buat sekarang. hukum karma la katakan.

tapi kan ada benda yang selaluuu bermain kat otak saya nie. tapi tade sapa pun leh jawab. cikgu selalu marah bila murid bercakap kat depan. pastu mesti selalu ugut kteorang cmnie. kamu bercakap la time saya bercakap kat depan nie. nanti bila kamu da mengajar nanti anak murid kamu pulak yang akan bercakap masa kamu mengajar nanti. means hukum karma gak la. hehe.

tapi bila difikirkan balik..maknanya cikgu saya tuh mesti dulu dia bercakap kat belakang sebab tu la masa dia jadi cikgu sekarang saya bercakap kt belakang. hahahaha. bole pulak cmtuh ek. ntah la...fikir-fikirkanlah..

back to forum perdana tadi. ayat yang ustaz tu cakap ialah " isteri yang baik ialah dalam buaian ada anak, dalam perut pun ada anak " haaaa. apa yang korang fikir. silalah komen



5 comments:

  1. tak kan kerja buat anak je kot? haha

    ReplyDelete
  2. Hai,salam perkenalan..

    berbalik kepada entri..
    Macam mana sekarang.,dah layan forum perdana x..haha

    ReplyDelete
  3. salam yaya~

    huhuh... rsa2nya ar kan, maknanya seorg isteri yg baik.. melayan suami n anak2 ngan baik... :)
    agaknya ar kot... ;p

    ReplyDelete
  4. hahaha... agaknyer isteri yg baik tu iseri yg melahirkan byk zuriat utk suami dia kot???

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^