26 July 2010

.saat semalam.

 Salam

selalu kita baca entri dulu kan. harini saya nak bagi tengok gambau dulu. then baru baca cerita saya.start now! tengok gambar-gambar ni dulu.

incik enol yang suda penat layan saya tengok kucen gomok2


 muka tak ikhlas nak senyum. huh!


   wanna try GCB gEmOk CaM bAdAk!


     saya suka tangkap gambar muka je. 


sila jangan tanya kenapa. 



sebab tiada jawapan untuk soalan seperti itu.


tengok! incik enol makan semua makanan tuh. saya tak usik pon. hahaha sesungguhnya itu bohong belaka.kami berdua mmg makan hingga titisan terakhir! thanks syg belanja saya 


mmg slalu dia blanje pon! wayang saya lak blanje baru lah fair..ingat i kapak cukur ke?


selepas makan lihatlah incik enol tido terkangkang..sebijik!! serupa! saling tak tumpah serupanya...hahahaha


dah tengok gambar? dah ke ? kalau dah itu je la..sebab setiap gambar ada caption so itulah ceritanya

p/s: suke sgt mkn lolipap yg incik enol hadiah kan utk saya semalam. so sweet la dear..mish da moments!

tak suka terima je lah entry ni sebab saya suka sangat!! kalau annoyingkan kamu saya minta maaf. kamu tiada hak untuk menilai saya dengan hanya baca blog saya. tak cukup lagi.



 

No comments:

Post a Comment

komen anda begitu berharga~ ^__^