03 July 2010

.result saya teruk, anda bagaimana?

*credit to dr.google
kuchen yang merenung masa depannya yang ....
salam

sengal tak tajuk entri saya tuh. leh bangga seh result teruk. 1st time jatuh terduduk-duduk nie. nak nangis pun tak guna sebab saya memang main-main. saya takde niat nak main. cuma subject tu yang buat saya malas. malas nak membaca. ni la durhaka ngan lecturer kan dah kena balik. main-main lagi. padan muka saya. padan muka.

padan muka! padan muka !

tapi kalau faktor selalu dating pun tak boleh disalahkan jugak. sebab budak-budak lain yang tak dating pun sama tahap je resullt. so faktor dating di tolak sama sekali.

faktor kedua pulak. saya tak pernah ulangkaji kecuali malam nak peksa tuh saya tunggu soalan spot. adakah ini penyebabnye? owh mungkin..mungkin..

kita gali lagi faktor-faktor yang boleh diakaitkan dengan kejatuhan result saya. urmm mayb faktor suka durhaka dengan chekgu maksudnya bukan la saya menjawab ke kurang ajar ke. but suka pot pet pot pet bila lecturer bagi assignment banyak dan susah. ya!!!! ini faktor yang paling betul di antara yang betul sebab tak dapat keredhaan..hahaha

faktor seterusnya ialah bab keagaamaan , ya!! saya mengaku kadang-kadang benda yang wajib saya lalai. saya lupa saya main-main. bila saya rasa malasssss saya biarkan aje. ni lah padahnye kan. ni lah padahnya. padan muka ko yaya! sape suh lalai. main je..hiburan berlebihan. berblogg jek. hahahaha

faktor sampingan ialah tidur yang telampau cukup kot. haaa ni pon xleh jugak sebab dah terlebih tidoo mane la ade mase nak study mady nie. malas r. ntah pape kan. padan muka gak

mesti korang sakit hati baca entri nie. padan gak muka korang sapa suh baca!

p/s: SILA BERI KATA-KATA KUTUKAN KEJIAN CACIAN YANG BERUNSUR SEMANGAT KAT SAYA BOLEY ADIK MANIS...ABG SHOMEL...(perasaaan!)



4 comments:

  1. truk?? cmane tu?..
    tp ok jep kn, 3.0 above? :)

    ReplyDelete
  2. ahs : bukan ke atas..kebawah...huhuh

    ReplyDelete
  3. owh..
    xpe cik yaya,
    t sem nie, kte
    sme2 doakan yg trbaek lak ae..
    kim slam kt rumate tu ae,
    epi2 slalooo~ :)

    ReplyDelete
  4. ermm samelah kita...x pe usaha lagi for the best dalam sem baru

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^