18 July 2010

.rasa nak kawin plak.

 Salam

Syukur harini saya masih bernafas dan boleh jalani kehidupan seperti biasa. awat ayat skema lak nie. biar laa..hahaha sebabnya saya rasa hidup saya dah sempurna dengan keluarga dan kawan-kawan yang sentiasa sokong dari tepi, kiri, dan kanan and semua sudut la. dan tak lupa juga pada teman, pakwe,teman lelaki, kawan,musuh, saya incik enol yang selalu membebel beri kata -kata menaikkan darah saya. means mara tp suka eh! faham tak. tak faham sudaa..

harini hari ahad kan. seperti biasa saya tak leh duk dalam bilik jek. semak otak tau. so me and my girlfren hangout la. pe lagi nak buat kan. tak kan nak study lak. tempat lepak cam biasa mahkota perek dan dataran pahlawang hahaha. layan aje.

kebetulan lak ada pameran pengantin harini. besh giler tgok pelamin-pelamin kat situ. kalau lah incik enol ada skali saya ajak dia tangkap gambar kat pelamin tuh skali. tapi malangnya incik enol kamu semua tuh bizi la plak. nak study la plak. hahahaha kalau gagal lagi siap la. ayang pok montot abg! pemalas sgt. main game jek. dah-dah malas nak membebel. kalau membebel kat dia tuh masuk ikut lubang idong kiri kuar lubang idong kanan. haaaaa pelik kan.hahahaha

masa pameran tuh ape lagi sakan la saya n meah bergambar. meh la saya tunjuk gambar skit nanti majuk lak.muahahaha..

















rasa nak tawen tak? nak laaa...jom kawen!!!

 

2 comments:

  1. tu tanda2 dah patot dipercepatkan dah tu hahaha...

    ReplyDelete
  2. jom jom...kukkk..kena ketuk kepala ngan bini aku...

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^