24 July 2010

.rahsia cik yaya yang sebenar-benarnya.

waaaa jangan tengok jerawat saya itu
Salam.

pssstt kata ini rahsia kan. so jangan bagitau orang. sebab. saya ni mmg agak sengal sebenarnya. nampak je kat luar sopan santun hahaha xleh blah...tapi sebenarnyaaaaa...saya ada tabiat yang tak leh ditinggalkan. nak tau apa?

1- cik yaya tak suka breakfast gosok gigi sebab saya merasakan ubat gigi akan dibaziri setelah makan. so baik kita makan-makan dulu. then baru gosok gigi. tapi tak payah la gtau tak gosok gigi. buat rileks jer..nikmat beb...kotor ke? try laaa baru tau..

2- cik yaya suka dengar mp3 lagu-lagu meleleh b4 tdo. paling suka enrique iglesias-hero....could you be my hero bebeh...huhuhu..baru leh tdo ngan tenang...dengar gak surah2 3kul okay!

3- cik yaya bila marah jangan ditegur. hahaha kalau saya dah masuk bilik jangan masuk bilik tuh! saya makan kamooo!!!

cukup lah tiga jek. tamoo banyak-banyak nanti tade sape nak msuk pinang saya. dah tau rahsia.hahaahaha..


3 comments:

  1. salam yaya~

    hehehe... mcm tu eik?? akak lak suka "merenung masa depan" sebelum tido... :p

    ReplyDelete
  2. nice entry..=)


    kalau roomate nak masuk bilik macamana?
    kene tidur luar?dah macam suami isteri lak..hehe



    latest entry Perlu ke cerita hal peribadi di facebook??

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^