14 July 2010

.kasut baru saya.







Salam,

hyep! lamanya tak berblog. semuanya sebab saya malas, saya mengaku tiada masa nak menulis entri walaupun cerita ntah pape saya tetap nak bercerita skit la. nanti tade dalam arkib saya ni semua saya boleh lupe. nak cite pasal kasut sukan saya yang baru. hiks!

saya beli jenama power jek. tapi larinya tak la power lansung. lembap aje. hehe. kononya sebagai semangat nak g jogging ler.. but skrg ni musim hujannn je so tak leh la nak jogging sgt kan. cik yaya tipooo..cik yaya tipooo..hhaaha.

thanks to incik enol sebab teman saya beli kasut ni. walaupun muka dia dah ketat sebab saya ni sgt memilih bab kasut. biase la perempuan kan . pentingkan kecantikan dari keselesaan. padan mukanya saya sebab kasut tu agak sedikit berat. tapi saya suka sebab dia cantik. kali ni saya pilih kaler froggie. ijau. hehehe.





minggu lepas gak saya dan incik enol makan U.S PIZZA. bole tahan la sedapnya better than pizza hott kot. hehe. sebab ape saya cakap better than pizza haat. sebab incik enol makan byk sgt... dulu mase mkn kt pija hut dia makan setengah keping jek. u.s pizza dia bedal 5 keping. saya punya bahagian pun dia makan,
tgok mane la tak sehat kamoo incik enoll..



tgok. gelojoh kan dia. ish2..




2 comments:

  1. lepas ni jagn berjogging atas katil plk ye..
    pizza tu sgt sedapla..
    nak sikit boleh??

    ReplyDelete
  2. cik paro : aiyoo cik paro mane tau sy nak jog ats katil neh?

    ReplyDelete

komen anda begitu berharga~ ^__^